Shop Forum More Submit  Join Login
My android, Nov 4 by wipz My android, Nov 4 by wipz
"Breathe" icons by ~benrulz [link]
"Stripped" wallpaper by ~MikaDesign [link]
Add a Comment:
 
:iconkimilite:
kimilite Featured By Owner Aug 23, 2011   Interface Designer
Will be featured on androidbeautiful - [link]
Reply
:iconjcwhatcounts20:
jcwhatcounts20 Featured By Owner Mar 2, 2011
I can't figure out how to get these icons to look as big as yours... any suggestions?
Reply
:icontonytrejo:
TonyTrejo Featured By Owner Mar 1, 2011   Interface Designer
When will you release this? I want it so bad :(
Reply
:iconf8fabe:
F8Fabe Featured By Owner Jan 31, 2011  Hobbyist Interface Designer
i got the feeling that it will never be released =((
Reply
:iconenterz:
enterZ Featured By Owner Dec 30, 2010
Well i got tired of waiting for this amazing theme:P i took ur picture down to my pc and photoshopped alittle and voila! i got ymself a copy and it s nice!

its looks hell lot better on my phone though:/ dunno how u got ur pics so nice:/

[link]

BTW i am not releasing anything! so do not ask/spam me about it plz. i respect the creator of the theme.
Reply
:iconnonameolsson:
nonameolsson Featured By Owner Dec 24, 2010
Snyggt!
Det var ett tag sen den senaste kommentaren skrev. Hur har det gått för dig? Superläckert btw!

//Andreas
Reply
:iconmirojohannes:
MiroJohannes Featured By Owner Dec 20, 2010  Student Digital Artist
How this is even possible? Have u made ur own theme app? Well, im noob whit android but does this requie root:n ur device?
Reply
:iconenterz:
enterZ Featured By Owner Dec 27, 2010
yes it requires root. everything with android requires root:P imo:D
Reply
:iconmirojohannes:
MiroJohannes Featured By Owner Dec 29, 2010  Student Digital Artist
Yeah, i thought so. I was just hoping too much :D
must root.
Reply
:iconnoodleinjar:
noodleinjar Featured By Owner Dec 15, 2010  Hobbyist
Can I use this theme? And the dock?
Reply
:iconlekin:
LeKiN Featured By Owner Nov 25, 2010
Great theme. Waiting framework =)
Reply
:iconmikadesign:
MikaDesign Featured By Owner Nov 25, 2010  Hobbyist Interface Designer
Nice Screen. My Wall looks also great on this Screen!
Reply
:iconenterz:
enterZ Featured By Owner Nov 8, 2010
what phone will this release be for ?
Reply
:iconwipz:
wipz Featured By Owner Nov 9, 2010
Well, any phone with a HVGA resolution display really. When I'm done I will release the framework for anyone who wants to use it. I'll leave it up to you guys to make the theme working on your devices :) I can't make a easy-to-install theme for every device/ROM combination out there. Possibly for HTC Legend as that is what I'm using :P
Reply
:iconenterz:
enterZ Featured By Owner Nov 9, 2010
:P im on the x10 mini pro.. upgrading soon to HTC Desire/HD, SE has the uglies UI ever made.. stupid blue shit:/
Reply
:iconnoodleinjar:
noodleinjar Featured By Owner Nov 8, 2010  Hobbyist
What theme is this? Or is it a full rom?
Reply
:iconwipz:
wipz Featured By Owner Nov 9, 2010
It's a theme I'm working on. Not released yet.
Reply
:iconnoodleinjar:
noodleinjar Featured By Owner Nov 9, 2010  Hobbyist
:(
Reply
:iconnoodleinjar:
noodleinjar Featured By Owner Nov 5, 2010  Hobbyist
Dock?
Reply
:iconhundone:
hundone Featured By Owner Nov 5, 2010  Hobbyist General Artist
Oh, du var ju svensk. :P Skapa tråd på Swedroid om temat så man kan hålla koll på utvecklingen där! :)
Reply
:iconwipz:
wipz Featured By Owner Nov 5, 2010
Yep :) Kan göra det sen när jag har en första version att släppa.
Reply
:iconhundone:
hundone Featured By Owner Nov 5, 2010  Hobbyist General Artist
Sweet! :D
Reply
:iconhundone:
hundone Featured By Owner Nov 5, 2010  Hobbyist General Artist
Sweet dude!
Reply
:iconnewone757:
newone757 Featured By Owner Nov 5, 2010
NICE dock and framework
Reply
:iconx986123:
x986123 Featured By Owner Nov 4, 2010  Student Artist
Please share your setup! The framework theme, icons, dock, and wallpaper! Thank you so much! It's freakin' amazing.
Reply
:iconwipz:
wipz Featured By Owner Nov 5, 2010
Will share the framework when I think it's ready. Thanks!
Reply
:iconchancellorr:
chancellorr Featured By Owner Nov 4, 2010  Professional Photographer
Nice theme. Mind sharing?
Reply
:iconwipz:
wipz Featured By Owner Nov 5, 2010
Thanks. I will release the framework when I'm happy with it. Still lots of icons missing for example.
Reply
:iconchancellorr:
chancellorr Featured By Owner Nov 5, 2010  Professional Photographer
Fair enough. Sounds good though. Nice work. :]
Reply
:icondarkspyder86:
Darkspyder86 Featured By Owner Nov 4, 2010
nice setup
will be featured on digitalvanity.me
Reply
:iconwipz:
wipz Featured By Owner Nov 5, 2010
Cheers :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 4, 2010
Image Size
238 KB
Resolution
760×560
Link
Thumb

Stats

Views
8,371 (1 today)
Favourites
39 (who?)
Comments
31
Downloads
11,152
×